با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ کار معلم
زیارت عاشورا

به چه مانند کنم کار تو را؟

به پرستاری آن مادر با مهر و وفا؟

نور افشانی خورشید سپهر؟

فیض جان بخش عیسای مسیح؟

یا که بی پرده بگویم ؛ به دم روح خدا؟

به چه مانند کنم نقش تو را؟

به نسیم سحری؟

ژاله ی صبحدمان؟

بارش نم نم باران مدام؟

یا که همچون اثر جلوه ی الطاف خدا؟

به چه مانند کنم صبر تو را؟

سوز و ساز دل شمع ؟

تاب رنج غم عشق؟

طاقت اهل وفا؟

یا شکیبی که به ایوب عطا کرد خدا؟

من ندانم چه نهم نام تو را؟

گویمت انسان ساز؟

خوانمت روح افزا؟

دانمت جان پرور؟

یا که همکار رسولان خدا؟

واگذارم به که من اجر تو را؟

گردن مام وطن؟

عهدی اهل جهان ؟

دوش این مردم آگاه جهان؟

یا که چون اجر رسولان الهی به خدا؟     

دکتر غلامعلی عطایی



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:, | 16:51 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |